Nyhet / Publicerad 27 mars 2023

Nya e-postadresser till Svenska kyrkans arbetsgivarorganisation: @skao.se

Från och med måndagen den 27 mars 2023 har Skao nya e-postadresser: @skao.se. Du når oss på info@skao.se eller förnamn.efternamn@skao.se.

@ skao.se Nya e-postadresser till Svenska kyrkans arbetsgivarorganisation

Svenska kyrkans arbetsgivarorganisation byter IT-miljö idag måndagen den 27 mars 2023. I samband med det ändras e-postadresserna. Om du vill nå Skao:s officiella e-postadress använder du info@skao.se. Medarbetare på Skao har e-postadress förnamn.efternamn@skao.se.

Skao har förberett bytet av IT-miljö noga för att inga störningar i verksamheten ska behöva uppstå. Det kan dock hända att våra svarstider blir något längre under de sista dagarna i mars.

Aktuella kontaktuppgifter till Skao finns alltid på www.svenskakyrkan.se/arbetsgivare/kontakt. Där hittar du också dina regionala förhandlare/rådgivare och jouren för avtal och arbetsrätt. Skao:s telefonnummer påverkas inte av förändringen.

Observera att detta är en nyhetsartikel, vilket betyder att den inte uppdateras. Datumet då nyheten publicerades ser du högst upp på sidan. Håll dig uppdaterad om de senaste nyheterna genom att prenumerera på e-postnyhetsbrevet Observera