Idealitet - Hjärtats händer

Det finns många sätt att engagera sig för andra människor i församlingen. Vi kan alla bidra med dem vi är på olika sätt. Du är viktig - engagera dig ideellt!

Hjärtats händer

Foto: Free vector i www.vecteezy.com

Hjärtats händer handlar om att göra det man kan,
med det man har och där man är.
Genom Hjärtats händer får vi engagera oss i församlingen.
Vi får ge av vår tid, kunskap och engagemang för varandras bästa.
Tillsammans är vi Hjärtats händer, på alla olika platser där vi finns i församlingen!

I Asarum-Ringamåla församling kan Du kan antingen anmäla ditt intresse att arbeta ideellt i församlingens verksamheter i formuläret här eller kontakta Mia eller Anneli - se kontaktinformation nedan

En person i svart t-shirt med texten Alla människor är viktiga alla dagar, sitter i en kyrkbänk.

DU ÄR VIKTIG

- engagera dig ideellt du också!

Vi ber

TACK Gud för livet. Tack för all erfarenhet som jag bär med mig. Låt oss finnas till för varandra. Amen

Närbild på pianotangenter.

Utställning i sommar

Från mitten av juni finns en musikalisk utställning i Asarums kyrka - ”Den blomstertid nu kommer”.