På gång

Kolla in vad som är på gång just nu! Ni kan även hitta alla kommande gudstjänster, konserter, trivselpromenader, alla barn- och ungdomsverksamheter i vår kalender som ligger uppe i högra på sidan.

Foto: trunggom från www.pixabay.com
Foto: picjumbo_com i www.pixabay.com

Kommande musik

Här kan ni se alla kommande konserter och gudstjänster med extra musik.

Veckans gudstjänster

Välkommen att fira gudstjänst i Asarum-Ringamåla församling. Stilla Mässan har sommaruppehåll. Ni hittar alla kommande gudstjänster i kalendern längst upp till höger på sidan, välkomna.

Projektkör

Vid olika tillfällen kommer det finns möjlighet att sjunga i en tillfällig kör under en begränsad period.

Idealitet - Hjärtats händer

Det finns många sätt att engagera sig för andra människor i församlingen. Vi kan alla bidra med dem vi är på olika sätt. Du är viktig - engagera dig ideellt!

Verksamheter & Mötesplatser

Asarum-Ringamåla församling är en plats för gemenskap. Hos oss finns mötesplatser för alla åldrar och för många olika intressen. Här kan du läsa om vad vi erbjuder.

För dig som är 7-12 år

En hel eftermiddag för dig som är 7-12 år i Asarum. Kom och var med på allt, eller välj det som passar dig bäst!