Foto: Johannes Frandsen/IKON

Servering

"Ingen församling utan kaffe!"

"Ingen församling utan kaffe!" säger många och det är nog sant att vi dricker mycket kaffe i kyrkan! Det behövs alltid frivilliga medarbetare som kan lägga tid ibland på en kväll, ibland på en söndag efter gudstjänst Tillhör du dem som tycker det kan vara passande uppdrag att finnas med och förgylla våra kaffestunder så hör av dig så hittar vi platsen för dig.

Askersund- Hammars församling:  Solveig Bernström 070-5373894, solveig.bernstrom@telia.com

Kaffebord i Klockarbacken Foto: Askersund-Hammars församling

I Snavlunda församling finns fem serveringsgrupper som ansvarar för kyrkkaffen efter gudstjänster och vid andra sammankomster. Det är ett uppskattat uppdrag och ger fin gemenskap. Är du intresserad att vara med eller har några frågor är du välkommen att höra av dig.

Snavlunda församling: Anita Pehrson 0709-495806, anita.pehrson@telia.com