Lyssna

Att hyra lokal

Här hittar du den information du behöver när du hyr någon av församlingens lokaler. Det finns informationshäften för respektive lokal för nedladdning. För vissa system och apparater finns också instruktionsvideor upplagda.

Askims kyrkas parkering

Parkeringen övervakas av ett parkeringsbolag, skyltar sitter uppe vid infarten till parkeringen. Digitalt parkeringstillstånd registreras enkelt i kyrkan eller i församlingshemmet. Du kan parkera i 45 minuter utan parkeringstillstånd för att till exempel besöka kyrkogården.

Ladda din bil hos Askims församling!

Nya elbilsladdare tar dig vidare i klimatomställningen mot ett mer fossilfritt resande. Askims församling har installerat sex elbilsladdare på parkeringen vid Askims kyrka och Askims södra kyrkogård. Välkommen att ladda din bil klimatsmart, till vårt självkostnadspris!

Mikaelskyrkans parkering

Parkeringen övervakas av ett parkeringsbolag, skyltar sitter uppe vid infarten till parkeringen. Digitalt parkeringstillstånd registreras enkelt i kyrkan. Du kan parkera i 45 minuter utan parkeringstillstånd för att till exempel besöka kyrkogården.