Nyhet / Publicerad 4 september 2024

Har du sett vår Correnannons?

Under sommaren har Corren slutat leverera papperstidningar till en stor del av församlingsborna på landsbygden.

Många har därför inte längre möjlighet att ta del av våra tryckta annonser i den. Därför har vi i början av året tagit beslutat att fortsättningsvis bara annonsera på Correns hemsida, i förhoppning om att vi där kan nå de som ändå har kvar sitn prenumeration.

Annonseringen dyker automatiskt upp när man antingen på mobilen eller på datorn går in på Correns hemsida, och särskilt under lokala nyheterna om Åtvidaberg.

Den syns inte i den digitala utgåvan av papperstidningen utan bara på hemsidan. Eftersom det är en annons, går den inte att leta upp den. Tanken är att den automatiskt ska dyka upp på sidan i flödet av artiklarna.

På bilden ser du hur annonsen ser ut. I annonseringen kan vi få med även ändringar med kort varsel, som ibland förekommer, men inte hinner publiceras via våra sidor i Åtvidabergsplatsen.

Om du aldrig får upp en annons trots regelbundet läsandet på hemsidan, hör gärna av dig till oss.

atvids.forsamling@svenskakyrkan.se

Tel. 0120-299 30