Sommar i Barkåkra

Vi har sommaraktiviteter för alla åldrar! Varmt välkomna till Barkåkra församling i sommar.

GRILLKVÄLLAR

VEJBYSTRANDS FÖRSAMLINGSHEM
Tisdag den 9 juli kl. 18.00-20.00 med Per gyllenör, Jessica Wehlin och Lina Tillgren. Pris 50 kr.  Anmäl dig antingen via lista i församlingshemmet eller ring expeditionen på telefon 0431-44 54 70 senast 5/7.

SKÄLDERVIKENS FÖRSAMLINGSHEM
Tisdag 23 juli kl. 18.00-20.00 med Per Gyllenör, Eva Olsson  och Maria Herrlin. Pris 50 kr. Anmälan senast 19/7 till: Eva Olsson: 070-396 22 93. Varmt välkomna!

QIGONG

LAPIDARIET FRAMFÖR KYRKAN
Jeanette Willes Nihlén leder qigong i lapidariet 08.30-09.00  tisdagar och torsdagar under juli månad. Kom i mjuka kläder! Qigong skapar genom långsamma rörelser i kombination med avslappning och andningsövningar balans i kropp och själ.

HELIGA DANSER

BARKÅKRA FÖRSAMLINGSHEM (GRÄSET)
Gunilla Stjernberg leder Heliga danser på gräsmattan framför Barkåkra församlingshem 09.00 på tisdagar under juli månad. Vi inleder med medhavd frukost.

Sommaröppna kyrkor i Skåne och Blekinge 2024

197 kulturarv att besöka

Läs broschyren här

Vägkyrkan

Välkommen till kyrkan varje måndag, onsdag och torsdag i juli för andakt, fika, rundvisning och utställning av kyrkans inventarier.

Musik i sommar

Välkommen att avnjuta vacker och stämningsfull musik!

Barn, ungdom & familj

Trevlig samvaro och rolig aktivitet för hela familjen.