En person som kommit fram till en gammal kyrka håller en mobiltelefon i handen. På skärmen visas information om kyrkan.
Foto: Gustaf Hellsing /Ikon

Här kan du läsa våra kyrkfönster, månadsblad med mera.

Solen lyser igenom ett olikfärgat kyrkfönster.

Kyrkfönstret

Här kan du läsa vår tidning. Den ges ut 4 gånger per år inom Berga pastorats område. Det finns exemplar att hämta i våra kyrkor ifall tidningen uteblivit. I nr 2 har redan några tider för gudstjänster ändras. Söndag den14 juli blir det friluftsgudstjänst kl 10 vid Tannåkers församlinsghem (ej kl 16 som det står i papperstidningen). Den 25 augusti firas ekumenisk gudstjänst i hembydsparken, Lagan kl 15. (Ej kl 10 som det står i papperstidningen)

Månadsblad

Här kan du läsa våra månadsblad, vad som är på gång i pastoratet och våra predikoturer. Varmt välkommen till våra gudstjänster och mötesplatser.

En hand håller i en mobil med skärmbild om kyrkguiden som visar adressen för kyrkan.

Appen Kyrkguiden

Appen Kyrkguiden hjälper dig hitta till våra kyrkor. I kalendern finns gudstjänster, konserter och andra evenemang. Appen är gratis och finns för både iPhone och Android.

Sedlar och mynt ligger i en kollektkorg.

Kollekt med swish

På denna sida finner du swishnumret du kan ange i samband med söndagens gudstjänster.