Foto: Alexander Hall / imagebank.sweden.se

Sommaröppettider

Ändrad

24 juni - 31 augusti

Vi har öppet två gånger i veckan under sommaren. Välkommen till kyrkan, biblioteket och parken på onsdageftermiddagar och söndagar kring gudstjänsten. Sommarschemat gäller från den 24 juni till och med den 31 augusti:

onsdagar
kl 13-18 Caféet, parken och biblioteket är öppet
kl 13:00 Sommaröppen förskola
kl 15:00 Sommarsyförening
kl 18:00 Veckomässa

söndagar
kl 11:00 Söndagsgudstjänst (även live på vår Youtubesida). Kom klädd efter väder då vi kanske är ute i parken. Kyrkkaffe och häng i parken efteråt.

Värd för kyrkfika eller ta med kaka
berlin@svenskakyrkan.se(Tfn. 86 49 590) om du vill vara värd för kyrkfika/ta med en egen kaka på söndagar i sommar. Du behövs!

I sommar har vi ibland besökande musiker, samt besökande präster som är tacksamma över. Hela sommaren firar vi gudstjänst tillsammans och njuter av samvaron. Varmt välkommen till Victoriaförsamlingen i sommar!