Lyssna

Ungdomar

För alla våra unga!

Vintergatan

Gillar du att skapa, spela spel och prata om saker som du tycker är viktiga? Då kanske Vintergatan är något för dig i åk 4-7!

Konfirmation

Vi har konfirmationsgrupp för dig som går i årskurs 8, är du intresserad? Då är det dax att du anmäler dig - gör det här!

Svenska Kyrkans Unga

KU för dig som går i nian eller är äldre

Samtalsstöd för unga

Chatten ungalukas.se öppen mån - tors 19-22 alla dagar, läs mer här.

Jourhavande präst

Behöver du någon att prata med? Jourhavande präst lyssnar. Du kontaktar Jourhavande präst via telefon, digitalt brev eller chatt.

Ungdomsverksamhet

Det finns många mötesplatser för unga i Svenska kyrkan. Spela sällskapsspel, gör läxor och fika med kompisar. Eller engagera dig för något som du tycker är viktigt.

Utbytesprogram: Ung i den världsvida kyrkan

Utbytesprogrammet är för dig mellan 18 och 30 år. Dela vardagslivet, och engagera dig i kyrkan och samhället under tre månader i Filippinerna eller Tanzania.

Ageravolontär

Är du ung vuxen och vill engagera dig för internationella rättvisefrågor? Vill du vara med och påverka orättvisa strukturer? Då ska du bli Ageravolontär!

Minna Robertsson

Ungdomsassistent