En grupp äldre personer står i en ring och lägger i sina händer på varandras.
Foto: Rawpixel /Shutterstock/Ikon

Matteuskyrkans vänner

Vill du vara med och bygga Matteuskyrkan och dess verksamhet tillsammans med andra? Välkommen till ett öppet forum där vi tillsammans gör Matteuskyrkan till en sprudlande mötesplats.

Matteuskyrkans vänner är ett nytt forum för dig som tycker att Matteuskyrkan och verksamheten där är viktig. Lika aktuellt både för dig som redan är aktiv och för dig som gärna vill bli. Kanske hjälpa till ibland? Vill du veta mer - hör av dig så kan vi berätta och lägga till dig på mail-listan. Där kan du få information om vad som händer i kyrkan, både verksamhet, lokaler och utemiljö.

Just du kan bidra till att göra Matteuskyrkan till en sprudlande mötesplats, där vi trivs tillsammans. Vi träffas ungefär en gång i månaden.

Matteuskyrkans vänner - våren 2024

Tisdagar kl 10.00

6 februari
12 mars (årsmöte med sopplunch)