Foto: Alex & Martin / IKON

Mötesplatser

För ung, vuxen och äldre. Vi vill finnas för dig genom hela livet!

Benen av två personer som vandrar på en väg.

Pilgrim

Sommaren 2024 erbjuds flera tillfällen att pilgrimsvandra mellan församlingens kyrkor.

Konfirmander

Är du född 2010 eller tidigare? Då är det din tur att få konfirmeras! Nedan presenteras gruppalternativ för Gärsnäs församling. Kan du inte delta i grupp - kontakta oss så hittar vi en lösning!

Körverksamhet

I vår församling finns många möjligheter att sjunga i kör! Du kan börja att sjunga i kör från det år du fyller sex år.

För skolbarn

Här finns något för dig som vill sjunga i kör, pyssla, spela teater och leka tillsammans! Höstens verksamheter startar upp vecka 4.

För barn och barnfamiljer

Vi erbjuder flera mötesplatser för barn - och barnfamiljer varje vecka. Vårens verksamheter startar vecka 4.

För vuxna

Här finns mötesplatser på dagtid och kvällstid - mitt  i veckan och på helgen. Läs mer om Tisdagsträffar, Soppluncher, Filmkvällar, m m. Vi hoppas här finns något för dig!