Sommar i hembygdsparken

Ett par av församlingshemmets mötesplatser är under sommaren i hembygdsparken. Café och "vardagsrummet". Torsdag 4/7 gästas vardagsrummet av Patric Åberg, 11/7 är det sinnesrogudstjänst.

Två stolar står under ett träd i trädgården.
Foto: Gustaf Hellsing /Ikon

Nya namn på gamla mötesplatser!

Sommar i hembygdsparken är tisdagscaféet och fredagslunchen som flyttar till hembydsparken och blir café under sommaren, till och med vecka 28. Tisdagscaféet är tillbaka i församlingshemmet från och med den 6/8.

Vardagsrummet är fortsättningen på alpha-kvällarna, med fortsatt möjlighet till mat och gemenskap och spännande program. Enklare mat serveras till självkostnadspris. Programmet ser du nedan!

Har du frågor, eller behöver hjälp att ta dig till hembygdsparken, kontakta Linda Svenle eller Chatarina Davidsson.