Två unga kvinnor sitter vid en putsad vägg.

Celebrate Recovery

I höst startar vi ett Kristuscentrerat 12 -stegsprogram för kvinnor, i alla åldrar, som vill ta itu med sina livssår, ovanor och beroenden.

Det finns fortfarande ett par platser kvar. är du intresserad och vill veta mer om programmet kom på vår introduktionsträff i Brunnby församlingshem tisdagen den 1 oktober kl. 18.30-20. Det bjuds på kaffe, te och smörgås.

Att bära på sår, ovanor eller beroenden är något vi alla mer eller mindre kan känna igen oss i. Alla har vi något i våra liv som skaver och som vi vet att vi skulle behöva ta tag i för att må bättre och leva mer fria. Här finns en möjlighet att i en trygg miljö tillsammans med andra som har samma längtan att börja denna resa i tillfrisknande. Har du frågor eller vill anmäla dig kontakta diakon Anne Puronen.

Anne Puronen

Diakon, Brunnby församling