Golfkonfirmation Gumbalde Resort 2025

Här finner du information och anmälan till golfkonfirmation på Gumbalde Resort 2025

I samarbete med Gumbalde Resort arrangerar Burs pastorat konfirmations- och golfläger den 14/6 – 27/6 2025.

Lägret är för dig som är född 2010, gillar att spela golf och vill konfirmera dig. Under lägret finns det gott om tid för golf med PRO-träning och möjlighet att utveckla ditt spel. Vi kommer mestadels att spela golf på Gumbalde Resort men en av dagarna åker vi till Visby GK. Vi kombinerar golf med konfirmationsundervisning. Vi arbetar med viktiga saker i livet och vad tro och kyrka står för. Lägret avslutas med konfirmation i Stånga kyrka den 27/6 kl. 11.00. Under lägret kommer du att få lära känna nya vänner och vi sätter fokus på bra gemenskap och trivsel för alla. Du kommer att möta ledare och präst som finns med dagligen och som också kommer att bo på Gumbalde Resort tillsammans med gruppen. Vi planerar för några digitala träffar i vår inför lägret.

Ni betalar 20 000 kr och i detta ingår:

• Resa med färja till Visby och transfer till Gumbalde Resort.
  • Helpension på Gumbalde Resort.
  • Resor på Gotland.
  • Allt golfspel på Gumbalde Resortbana och Visby GK.
  • Träning med PGA-utbildad golftränare.
  • Rangebollar på Gumbalde Resorts TrackMan Range.

Länk till Gumbalde Resorts hemsida: https://gumbalde.se

Anmälan senast den 22 april 2025. Ni anmäler er via formuläret nedan. Efter anmälan kommer vi skicka mer detaljerad information. Anmälan är bindande efter den 22 april då också avgiften ska vara betald.

Frågor inför anmälan:

Matz Bengtsson, VD Gumbalde Resort

matz@gumbalde.se, 0498-48 28 89

Jonas Ericson, kyrkoherde Burs pastorat

jonas.ericson@svenskakyrkan.se 070-236 61 44

Anmälan. Vi behandlar alla personuppgifter enligt GDPR.