Höstretreat i Munkviken 2024

Ändrad

Ibland kan vi behöva andrum, stilla reträttplatser dit vardagens stress och brus inte når. Den 7 till 10 november blir det en retreat på Munkvikens lägergård. Anmäl dig här.

Vi behöver tid för möten på djupet, med oss själva och med Gud. Något dygn i retreatens tystnad, stillhet och avskildhet kan bereda möjlighet för detta möte.

Den torsdag 7 november till söndag 10 november är det dags för årets höstretreat på Munkvikens lägergård. Gården ligger vackert till, där skog och hav möts, några kilometer söder om Lövånger.

Retreaten börjar med middag klockan 18.00 på torsdag kväll och avslutas med lunch på söndagen.

Retreatledare: Urban och Annika Nordqvist
Boende: Enkelrum

Retreaten är ett samarbete mellan Bygdeå församling och Munkvikens läger & konferens

3 550 kr, inklusive mat och boende (medtag eget sänglinne)

OBS! Är du bosatt i Bygdeå församling och tillhör Svenska kyrkan betalar du bara halva kostnaden, resten står stiftelsen Björkmansgården för.

Anmälan senast 21 oktober

Anmäl dig här

Uppgifterna sparas så länge de behövs för att genomföra den aktuella aktiviteten eller uppföljningen av den. Personuppgifterna delas med Munkvikens lägergård som sköter anmälan och fakturering av deltagaravgifterna. Mer information om hur vi hanterar din personuppgifter hittar du på https://www.svenskakyrkan.se/bygdea/personuppgifter