Babyrytmik på golvet i Carl Johans kyrka.

Babyrytmik

Musik, rörelse och kontakt stimulerar barnets utveckling och stärker även kontakten mellan förälder och barn.

Tillsammans i musik och rörelse

Musik och rörelse stimulerar barns utveckling. Här får du möjlighet att delta med ditt barn i en rytmikgrupp. Du får göra olika saker tillsammans med ditt barn i bland annat sång, rörelse, rytminstrumentspel och ramsor.

Rytmik i Kungsladugårds kyrka

Måndagar kl. 12.30

Gruppen vänder sig till föräldrar med barn mellan 3 månader–1 år. Vi träffas ungefär sju gånger och varje tillfälle är 30 minuter.

Gruppen leds av Helene Rydqvist.

Anmälan och kostnad

Kursavgiften är 150 kr. Om du avanmäler/hoppar av senare än två veckor innan kursstart debiteras du med full avgift.

Anmäl dig genom att maila Helene Rydqvist!

Helene Rydqvist

Kantor, Carl Johans församling

Dop

I dopet berättas om Guds kärlek till varje människa och om en gemenskap över hela världen. Döpas kan man när som helst i livet, som barn, ungdom eller vuxen.

Konfirmation 2024/2025

Nu är anmälan öppen för dig som är född 2010. Ge dig själv chansen att få tid för livets stora frågor och lära känna nya människor på samma gång.