Kontakt

Församlingens verksamhet är aktiv och vi har många aktiviteter och du är varmt välkommen att delta i vår verksamhet. Följ oss på Instagram och Facebook för att ta del av veckans schema och aktiviteter. Maria Thorsson är församlingsherde i Svenska Kyrkan på Costa del Sol. Välkommen att kontakta oss via telefon +34 657 889 463, WhatsApp och e-post.

Församlingen

Församlingsbrevlåda: fuengirola@svenskakyrkan.se

Kyrkans telefonnummer:  +34 657 889 463

Maria Thorsson församlingsherde i vår församling på Costa del Sol.

E-post: maria.thorsson@svenskakyrkan.se

Avenida Alcalde Clemente Díaz Ruiz 4

Begränsad tillgänglighet pga nybyggnation i grannfastigheten
Det kan till och från vara begränsad tillgänglighet till oss via entrén mot Mercacentro pga nybyggnationen av den nya Saluhallen som sker precis framför våra lokaler, planerat att vara klart hösten 2025. Om du inte kommer in den "vanliga vägen" så kommer du alltid in via den stora entrén på Avenida Alcalde Clemente Diaz Ruiz 4, ring på klockan så öppnar vi för dig.

Iglesia Sueca en Costa del Sol
Av. Alcalde Clemente Díaz Ruiz 4
ES-29640 Fuengirola

Vi behöver ditt stöd

För att kyrkan ska vara levande behöver vi dig som medlem, volontär eller besökare.  Läs mer om medlemskapet och hur du blir medlem.
Varmt välkomna till oss i Fuengirola och på hela Costa del Sol!