Prenumerera på FörsamlingsLIVET

Vill du hålla dig uppdaterad och inspireras av det som händer och är på gång i Svenska kyrkan Danderyds församling? Registrera dig för att prenumerera på nya nyhetsbrevet!

FörsamlingsLIVET
Nu är det ännu enklare att hålla sig uppdaterad om allt som händer inom Danderyds församling. Det digitala nyhetsbrevet mejlas till dig som på olika vis har visat intresse och engagemang i församlingens verksamheter.

Du kan exempelvis vara anställd, ideell medarbetare, förtroendevald, förälder till barn som medverkar i körer eller själv deltagare i någon verksamhet.

Till vår stora glädje är det många som har signat upp sig, redan efter första brevet – så tipsa gärna vänner, det finns säkert fler som vill vara med!

I FörsamlingsLIVET publicerar vi ungefär en gång per månad vad som är på gång, och delar tankar och idéer.

Vill du anmäla dig till att få nyhetsbrevet digitalt kontakta: christina.hogberg@svenskakyrkan.se

Vad vill du läsa om?
Berätta gärna vad du vill veta mer om. Idéer och uppslag är alltid välkomna.

Vill man inte fortsätta att vara prenumerant, är det lätt att avregistrera genom att klicka på länken längst ner i nyhetsbrevet.

Väl mött!