Ungdomskväll, After school och TGIF

Mötesplatser för dig som vill träffa vänner och är nyfiken på vad kyrkan är för något.

After school

Häng, fika och möjlighet att plugga i väntan på kvällens aktiviteter. Till Församlingens hus kan du komma direkt efter skolan. Gratis och ingen anmälan. Mer info på @ungidanderyd Instagram.

Tid: 16.00-18.30, onsdagar (ej under skollov).
Plats: Församlingens Hus.

Ungdomskväll

En mötesplats för dig som vill träffa vänner och är nyfiken på vad kyrkan är för något. Vi träffas varje onsdagskväll i Församlingens Hus och diskuterar livet och tron, hänger, gör olika projekt, spelar musik och/eller har drama. Och så fikar vi så klart! Mer info på @ungidanderyd Instagram.

Tid: 19.00-21.00, onsdagar (ej under skollov).
Plats: Församlingens Hus, Angantyrvägen 39 i Djursholm

TGIF - Thank God It's Friday!

Ungdomshäng med extra happening fredagskvällar parallellt Tac-o-Lov. Info om datum kommer ut på @ungidanderyd Instagram.

Tid: 17.00, fredagar en gång i månaden.
Plats: Församlingens Hus

Kvällsmässa

Varje onsdag är det mässa. Mässan kan vara ett tillfälle att stanna upp och hämta ny energi, eller varför inte tända ett ljus för någon som du tänker mycket på just nu?
Tid: Onsdagar kl. 18.30
Plats: Danderyds kyrka