Kompisklubben, Polarna, Friends, Ungdomsgrupp

Kom och häng med oss! Vi leker, pysslar och firar andakt tillsammans mm.

I våra grupper lär vi t.ex. om ursprunget till våra svenska traditioner, kyrkoårets indelning med symboler och färger och om hur man på bästa sätt är en schysst person som tar hand om både människor, djur och natur.

VI börjar våra träffar med att äta mellanmål och därefter samlas vi en stund i Lillkyrkan för att  bl.a. läsa någon rolig eller spännande bok. Innan det är dags att gå hem leker vi eller skapar kreativt och kul pyssel tillsammans. Vi firar gudstjänst tillsammans några söndagar under året.

KOMPISKLUBBEN för dig som går i årskurs 1 och 2.
Vi träffas på onsdagar efter skolan fram till kl. 15.30.

POLARNA för dig som går i årskurs 3 och 4.
Vi träffas måndagar efter skolan fram till kl. 15.30.

FRIENDS för dig som går i årskurs 5 och 6.
Vi träffas tisdagar efter skolan fram till kl. 15.30.

UNGDOMSGRUPP för dig som går i årskurs 7 och uppåt.

Anmälan till höstens grupper öppnar 19 augusti

För anmälan och info, maila Carol Brito Eriksson, carol.eriksson@svenskakyrkan.se

Grupperna startar vecka 36.
OBS! På grund av utrymmesskäl är vi tvungna att begränsa antalet deltagare, så principen "först till kvarn" gäller.