Brudpar

Här kan du se de senaste brudparen

Den 5 Augusti vigdes Julia Bolinder och David Ekman i Nysunds kyrka. Vigselpräst var Karolina Rongedal.

Den 1 Juli vigdes Birgitta Granat och Daniel Widmark i Degerfors Kyrka. Vigselpräst var Gunnel Blomgren.

Den 29 oktober vigdes Hans Andreas Molin och  Ann Elisabeth Sachs i Degerfors kyrka. Vigselpräst var Gunnel Blomgren.

Den 18 Juli vigdes Ulf Jonsson och Eva Johansson i hemmet. Vigselpräst var Gunnel Blomgren.

Den 16 Juli vigdes Rikard Bengt Kalle Karlsson och Helen Malin Kumpulainen i Nysunds kyrka. Vigselpräst var Pernilla Rosin.

Den 2 juli vigdes Lennart Persson och Therese Bratting vid Svartälvens strand. Vigselpräst var Lars Markusson.

Den 25 juni vigdes Niclas Lars Peter Törnblom och Elin Maria Söderholm i hemmet. Vigselpräst var Gunnel Blomgren. Bilden är tagen av Amalias fotografi.

Den 24 juni vigdes David Willey Åkerberg och Frida Malin Eleonore Gustavsson i Degerfors kyrka. Vigselpräst var Gunnel Blomgren. Bilden är tagen av Amalias fotografi.

Den 18 juni vigdes Per Sigvard Larsson och Therese Madelene Björk i Degerfors kyrka. Till vänster tärnorna Alma, My och Natalie och till höger står bestman Max. Vigselpräst var Gunnel Blomgren.

Den 4 september vigdes Emma Matilda Viktoria Lindbäck och Micael Erik Åberg i Degerfors kyrka. Vigselpräst var Gunnel Blomgren.

Den 31 juli vigdes Karl Mårten Karlsson och Ida Johanna Carina Olsson på Berget. Vigselpräst var Gunnel Blomgren.

Den 24 juli vigdes Lina Kajsa Maria Krol Brevinge och Bjarni Ragnar Gudmundsson i Nysunds kyrka. Vigselpräst var Gunnel Blomgren.

Den 3 juli vigdes Anna Maria Johanna Bodemyr och Jonas Richard Niskanen Lassuri på Berget. Med på bilden är barnen Emil och Emma. Vigselpräst var Gunnel Blomgren.

Den 22 maj vigdes Johan Anders Wistedt och Lena Ingela Sinöve Eriksson i hemmet. Vigselpräst var Gunnel Blomgren.

Den 22 maj vigdes Sven Håkan Niklas Johansson och Marina Anna Linnéa Nilsson i hemmet. Vigselpräst var Gunnel Blomgren. Med på bilden är också barnen Willam och Alexander.

Den 15 maj vigdes Robin Mattias Forsmark och Sandra Veronica Åreng i Nysunds kyrka. Vigselpräst var Monica Mannberg.

Den 22 november vigdes Hans Axel Emanuel Markusson och Johanna Josefin Monica Wikstrand i Degerfors kyrka. Vigselpräst var Nils Anshelm.

Den 22 augusti vigdes Anna Linn Maria Josefsson och Nils Anton Leif Reveny i Domedagsdalen. Vigselpräst var Lars Markusson.

Den 8 augusti vigdes Maria Elisabeth Svensson och John Anders Bergdahl i Nysunds kyrka. Vigselpräst var Gunnel Blomgren.

Den 25 juli vigdes Eric Johan Peter Mörk och Alice Veronica Aronsson i hemmet. Vigselpräst var Gunnel Blomgren.

Den 27 juni vigdes Ingrid Helena Sätterström och Mats Petter Nicklas Holmkvist i Degerfors kyrka. Vigselpräst var Kennet von Wachenfeldt.

Den 13 juni vigdes Erik Niklas Larsson och Emelie Madelainé Wiktorsson på Lia. med på bilden är brudparets son Hugo. Vigselpräst var Pernilla Rosin.