Några barn står bredvid varandra framme vid koret och sjunger.
Foto: Johannes Frandsen

Villberga barnkör (Grillbyskolan)

Barnkör för dig som går i förskoleklass och äldre. Här blir det sång, lek och kul! Övning på Grillbyskolan.

Välkommen till Villberga barnkör om du går i förskoleklass och uppåt. Vi sjunger, leker, dramatiserar och har kul tillsammans. Kören leds av Ulrica Sjöström, kantor och Sandra Wallin, församlingspedagog. Vi övar på Grillbyskolan.

Dag: tisdagar kl 15.15–16.00
Terminsstart HT24: 10/9
Terminsslut HT24: 10/12 (uppehåll29/10)
Plats: Övning i ett klassrum på Grillbyskolan
Kontaktperson/anmälan: Sandra Wallin, se nedan

Efter skolan Grillby

Välkommen till oss i Grillby! Här finns flera grupper efter skolan, för förskoleklass upp till årskurs 6. Vi leker, äter mellis, pysslar och pratar. Föranmälan krävs.

Att barn sitter vid en rutchbana och sträcker upp armarba och ser glad ut. Ett annat barn står på stegen på rutchbanan.

Barn & familj

Det finns mycket att upptäcka i våra verksamheter för barn upp till 13 år, exempelvis rörelse, sång, pyssel, lek och familjeträffar.

Medlemmar i en barnkör står och sjunger i en kyrka.

Barnkörer & musikgrupper

Inom Enköpings pastorat finns barnkörer i Enköping, Villberga, Veckholm, Tillinge och Fjärdhundra.