Två kyrkliga publikationer på minoritetsspråk står uppställda på ett bord i en kyrka.
Foto: Gustaf Hellsing /Ikon

Verksamhet på finska

Tervetuloa meidän suomenkieliseen toimintaan Ruotsin kirkkoon Enköpingissä. Kaikki on tervetulleita, ei tarvitse olla Ruotsin kirkon jäsen. / Välkommen till vår finska verksamhet i Svenska kyrkan i Enköping. Alla är varmt välkomna. Du behöver inte vara medlem i kyrkan för att delta.

Messu suomeksi / Mässa på finska

Päivämäärät/datum: 22/9, 27/10, 17/11, 1/12
Paikka/plats: Vårfru­kyrkan
Kello/Klockan: 14.00 (Obs! 1/12 klo 15.00)

Kauneimmat joululaulut / De vackraste julsångerna

Päivämäärät/datum: 21/12 klo 14.00
Paikka/plats: Vårfru­kyrkan

"Tule laulamaan" / “Alla kan sjunga-kör”

Päivämäärät/datum: Joka toinen torstai. Alku 5/9
Paikka/plats: Sampo, Gesällgatan 15 klo 18–20

Joulukirkko / Julotta

Päivämäärät /datum: 25/12 KL 8

Lisää tietoa

Lisää tietoa saat suomenkieliseltä diakonilta Heidi Elfving puh.nr. 0171-257 15.

Verksamhet på finska

Välkommen till vår finska verksamhet i Svenska kyrkan i Enköping. Du behöver inte vara medlem i Svenska kyrkan för att vara med.

Kontaktperson: Heidi Elfving, 0171–257 15, heidi.elfving@svenskakyrkan.se

Tre roddbåtar ligger med fören uppdragen på land.

Suomeksi (finska)

Välkommen till finska sidor på svenskakyrkan.se! Tervetuloa Ruotsin kirkon suomenkielisille sivuille!

En tornspira mot blå himmel.

Himmeli-lehti

Himmeli on Ruotsin kirkon ruotsinsuomalainen seurakuntalehti. Verkkojulkaisun, pdf-lehden ja Himmelin juttuja löydät tältä sivulta.

Kolme graafista kuvaa caatista, puhelimesta ja nettikirjeestä.

Palveleva puhelin

I Sverigefinska telefonjouren kan du prata finska, chatta eller skriva ett digitalt brev. Ruotsin kirkon keskusteluapu ja kriisipuhelin. Voit soittaa, lähettää nettikirjeen tai chattailla päivystäjän kanssa luottamuksellisesti.