Anmälan till barnkör och orgellektioner

Vi har körer för barn från 5 års ålder. Fyll i formuläret nedan för att göra en anmälan.

BARNET ÄR INTRESSERAD AV FÖLJANDE KÖR:

BARNET ÄR INTRESSERAD AV ORGELLEKTIONER: Obs! Gruppen är för tillfället fullsatt, anmälan placeras i kö.

När du/ni skickar in en intresseanmälan till oss medger du/ni att vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning GDPR samt tillhörande nationell lagstiftning.

Ni kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter och vilka rättigheter ni har på vår webbplats. Där hittar ni även kontaktuppgifter till vårt dataskyddsombud.

FRÅGOR?
Kontakta körledare anna.rosen2@svenskakyrkan.se
eller på telefon: 08-556 133 46

Många körer är fullbokade - ställ dig gärna i kö

Enskede barnkör, Enskede juniorkör, Årsta barnkör och Årsta juniorkör är fullbokade, men det går bra att ställa sig i kö till samtliga körer.

För barn födda 2018 och 2019 är dessvärre även kön fullbokad. Vi gör en ny uppdatering 15 september 2024 .

Orgellektioner

För församlingens körbarn från 7 år