Sara Karkkonen och Sebastian Enhamre

"Piano, piano" - Sara Karkkonen & Sebastian Enhamre

Tor 15 aug 19.00 Enskede kyrka

Välkommen till musik i sommarkväll i Enskede kyrka!

15/8 Piano och piano - Sara Karkkonen & Sebastian Enhamre

Två unga pianister från Enskede med skilda stilar möts för en gemensam konsert.

Jazzpianisten Sara Karkkonen bjuder den här kvällen kommer hon bjuda på sina egna jazztolkningar av sånger från olika genrer, som alla har en sak gemensamt - de handlar på ett eller annat sätt om fåglar. Den klassiske musikern Sebastian Enhamre är utbildad både vid Kungliga musikhögskolan och Edsbergs slott och spelar idag stycken av Franz Schubert och Ludwig van Beethoven.

INSAMLING TILL ACT SVENSKA KYRKAN Enskede-Årsta församling

Det är fri entré till alla konserter i Enskede-Årsta församling men vi samlar alltid in pengar till Act Svenska kyrkan.
Tack för ditt bidrag! Tillsammans gör vi skillnad.

SWISH: 900 1223
Skriv i meddelandefältet: ActSvk1016

Act Svenska kyrkan är Svenska kyrkans internationella bistånds- och utvecklingsverksamhet. Tillsammans med andra kyrkor, organisationer och frivilliga arbetar Act Svenska kyrkan långsiktigt mot fattigdom, förtryck och orättivsor och agerar snabbt vid katastrofer. Tack vare lokala samarbeten är arbetet effektivt och handlingskraftigt.

logga Act Svenska kyrkan

Musik i sommarkväll Enskede