Foto: Enskede-Årsta församling

Sommaröppet i Kyrkvillan Act Svenska kyrkan

Torsdagar 11.00-15.00

Välkommen till Kyrkvillan! Under sommaren har vi öppet på torsdagar kl 11.00-15.00. (27 juni - 15 aug)

Kyrkvillan är en mötesplats för information, inspiration och engagemang med fokus på Act Svenska kyrkan.

Här finns en butik där du kan du köpa församlingshantverk och rättvisemärkta varor från hela världen. Alla intäkter går oavkortat till Svenska kyrkans biståndsverksamhet - Act Svenska kyrkan.

INSAMLING TILL ACT SVENSKA KYRKAN Enskede-Årsta församling

Det är fri entré till alla konserter i Enskede-Årsta församling men vi samlar alltid in pengar till Act Svenska kyrkan.
Tack för ditt bidrag! Tillsammans gör vi skillnad.

SWISH: 900 1223
Skriv i meddelandefältet: ActSvk1016

Act Svenska kyrkan är Svenska kyrkans internationella bistånds- och utvecklingsverksamhet. Tillsammans med andra kyrkor, organisationer och frivilliga arbetar Act Svenska kyrkan långsiktigt mot fattigdom, förtryck och orättivsor och agerar snabbt vid katastrofer. Tack vare lokala samarbeten är arbetet effektivt och handlingskraftigt.

logga Act Svenska kyrkan