Följ med och se!

Här hittar du information om hur du anmäler dig till konfirmation i Eskilstuna.

Följ med och se!

Ett kall. Så beskriver en del människor sitt livsval att arbeta i vården, bli lärare eller musiker. Något man nästan bara måste göra, eller i alla fall måste prova. Men ett kall kan förstås gälla långt mer än yrkesval.

Konfirmation i Hällby församling med Tumbo och Råby-Rekarne

Varför ska jag konfirmera mig? Därför att det är en unik möjlighet att få tala om tro och livsfrågor både med kamrater och vuxna i en avslappnande miljö. Tyvärr talar vi vanligtvis alldeles för lite om livets innersida. Konfirmandtiden kan vara din chans att borra djupare i de frågor som gör livet viktigt att leva.

Konfirmera dig - och res till Gotland

Häng med till Gotland på sommarlovet och upplev Gotlandskonfa. Allt är gratis under din konfirmandtid – även lägret och resan! Konfirmationen arrangeras av Tunafors församling. För dig som är född 2010, passa på att hänga på.

S:t Ansgars och Västra Rekarne församling: Konfa 16+

För dig som är 16–20 år och vill konfirmera dig.

S:t Johannes församling: Konfirmera dig - och res till Assisi

Klosterkonfa! Ta chansen att fundera över livets stora frågor tillsammans med oss och andra nyfikna ungdomar!

Sörmlandskonfa

Under konfirmationen får du upptäcka mer av dig själv och utforska några av livets stora hemligheter!

Lika Unika

Vi erbjuder med jämna mellanrum konfirmation för dig i behov av särskilt stöd och som går i årskurs 6–9. Det kan röra sig om en synlig eller osynlig funktionsnedsättning.

Konfirmation och dop för dig som är vuxen

Blev det aldrig av med konfirmation i högstadiet, eller har du blivit nyfiken nu i vuxen ålder? Oavsett anledning är du välkommen att tillsammans samtala och utforska den kristna tron.

Konfirmation i Torshälla församling

Hos oss är du välkommen precis som du är. Vi pratar om livets små och stora frågor, har roligt tillsammans och får nya upplevelser. Konfirmation handlar om att lära känna andra, sig själv och kristen tro.