Foto: Gustaf Hellsing

Anmälan till konfirmation 2024-2025

Alla grupper har ett maxantal – men det finns platser kvar i de flesta grupperna. Anmäld dig direkt!

Fullbokade grupper (kan inte väljas):

Fred & solidarietet och Tisdagsgruppen i Eslöv

Vad roligt att du vill anmäla dig som konfirmand hos Svenska kyrkan Eslöv 2023-2024! Nu behöver vi veta lite mer om dig för att kunna skicka mer information om konfirmationen och för att kunna placera dig i den grupp du vill vara i! OBS du måste ange vilken grupp du väljer i andra och tredje hand också –INTE skriva enbart Eslöv utan namnet på gruppen.

Vilken grupp är du intresserad av? Det är väldigt viktigt att du skriver rätt namn på gruppen du vill konfirmeras med. Grupperna är: Flyinge, Stehag, Marieholm, Löberöd, Tisdagsgrupp • Eslöv, Fred & solidaritet OBS fullbokad och kan inte väljas• Eslöv, Sommargrupp • Eslöv, Lägerfritt alternativ • Eslöv. Om du vill anmäla dig till gruppen Särskilda behov - kontakta oss!

Målsman 1 och 2: här behöver vi kontaktuppgifter till din(a) föräldrar/målsmän, för att kunna skicka information om konfirmationsverksamheten, skicka påminnelser eller för att kunna kontakta dem om konfirmanden inte dyker upp som förväntat. (Om du har mer än en förälder/målsman är det bra om vi kan få bådas kontaktuppgifter så att ingen av dem missar viktigt information som gäller din konfirmation)

Får konfirmanden vara med på bild i Svenska kyrkans kanaler (sociala media, webbplats, annonsering etc)?

Får Svenska kyrkan Eslöv spara era kontaktuppgifter även efter konfirmationstiden (för att ni ska kunna få inbjudningar till återträff eller andra evenemang)