Delta digitalt

Du vet väl att vi lägger ut gudstjänster & andakter, med mera på webben? Allt du behöver är en dator eller en mobiltelefon med internetuppkoppling. Klicka på länkar nedan för att följa oss i Essunga pastorat!

För dig som längtar efter och vill gå till kyrkan men inte kan eller bör det har vi spelat in ett antal gudstjänster, andakter och sånger/musik som du kan ta del av via din dator eller telefon.

Skara pastorat webbsänder gudstjänster från Skara domkyrka söndagar kl 11.00

Nedan följer de kanaler som vi har i Essunga pastorat! Glöm inte att gilla, dela och kommentera våra saker!

På vår Youtube-kanal - Svenska kyrkan – Essunga pastorat, hittar du gudsjtänster, andakter som är inspelade runt om i våra kyrkor.

Klicka här för att komma till vår Youtube-kanal:
Youtube - Essunga pastorat

Essunga pastorat har tre Facebook-sidor (se nedan) här kan ni följa oss och se vad som händer i vårt pastorat!

Essunga pastorat har tre Instagram-sidor (se nedan) här kan ni följa oss och se vad som händer i vårt pastorat!

bildpuff kalender

Kalendern

Vad händer i Svenska kyrkan? Vår gemensamma kalender visar aktiviteter och verksamhet runt om i landet.

Kyrkblad

Här kan du läsa senaste kyrkbladet!