Konferens, möte och event

Hos oss hittar du möteslokaler för alla behov och tillfällen. Det kan handla om ledningsgruppen som behöver avskildhet, föreningsmötet, den stora inspirationsföreläsningen eller varför inte bjuda in till ett event för att visa dina produkter. Önskar du fika och mat så ordnar vi det.

Möteslokaler finns på flera håll i centrala Falun, i Aspeboda, Grycksbo, Hosjö och Vika. Alla lokaler är handikakappanpassade och möbleras enligt era önskemål. I våra större mötesrum finns ljudanläggning, hörslinga, projektor och whiteboard.

För att göra er vistelse hos oss så bekväm som möjligt, erbjuder vi även möjligheten att beställa såväl lunch som för- och eftermiddagskaffe. I största möjligaste mån använder vi ekologiska och närproducerade råvaror. Kaffe och te är alltid Fairtrade-märkt.

Kontakta oss gärna för mer information eller vid frågor.

Ring 023-70 20 21 eller skriv till falun.bokning@svenskakyrkan.se eller fyll i formuläret nedan.

Pilgrimsvandra eller sträck på benen

Upplev sommarkyrkan