Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Bibelutdelning

Du som börjat i skolan denna höst (född 2018) – vi vill fira dig, och ge dig en alldeles egen Bibel!

Välkommen till någon av församlingens kyrkor:

Stora Sköndals kyrka söndag 22/9 kl 11.00

Bibelutdelningen sker i mässa med små och stora där barnkörerna medverkar. Efteråt serveras brunch i församlingshemmet!
Anmälan till bibelutdelning i Stora Sköndals kyrka

Söderledskyrkan söndag 6/10 kl 11.00

Bibelutdelningen sker i gudstjänst, under gudstjänsten framförs också minimusikalen ”Bokmalen böckernas bok” av diskantkören och ungdomskören.
Anmälan till bibelutdelning i Söderledskyrkan

Farstastrandkyrkan söndag 20/10 kl 11.00

Bibelutdelning i gudstjänsten där Körleken medverkar. Efteråt bjuds det på korv med bröd!
Anmälan till bibelutdelning i Farstastrandkyrkan

Bibeln - en spännande bok med många intressanta och spännande berättelser, väl värda att läsa. Barnens bästa bibel innehåller utvalda berättelser ur Gamla och Nya testamentet omskrivna på ett enklare språk. Alla sexåringar får en egen Barnens bästa bibel att ta med hem och läsa!

Ps! Om du inte har möjlighet att komma men ändå vill ha en Barnens bästa bibel är du välkommen in och hämta den någon annan dag! För att ta del av andra aktiviteter för dig och ditt barn kika på www.svenskakyrkan.se/farsta. Allt är kostnadsfritt!