Nyhet / Publicerad 26 augusti 2024 / Ändrad 14 oktober 2024

Konsert till far

Söndag 10 november 17.00 i Högby kyrka. Farsdagskonsert med Ingela Svensson och hennes musikaliska vänner till förmån för det diakonala arbetet

För många har det blivit en traditon att besöka Högby kyrka och den årliga Farsdagskonserten med Ingela Svensson och hennes musikaliska vänner. Konserten anordnas av Mjölby församling till förmån för det viktiga diakonala arbetet.

Biljetter, á 100 kr, kontant eller swish säljs i Mjölby församlingshem från och med måndag 14 oktober. Expeditionen är säkrast bemannad mån-fred kl 9-12 samt tisdagar 18-21.

För bokning av konsetbiljett inklusive bussresa från Mjölby kyrka till Högby kyrka (tur och retur) kontakta Annette Strand på 070-298 53 97. Begränsat antal platser

Annette  Strand

Annette Strand