Här kan du läsa nyheter från församlingen.

Aktuellt från Forshaga-Munkfors församling

Prenumerera via RSS

Läs en bok!

Publicerad:

Finns det något härligare än att ligga i hängmattan med en bra bok i handen? Nu finns det böcker för alla åldrar i Forshaga församlingshem! Du hittar bokhyllan direkt till höger när du går in.

Besiktning av gravar

Publicerad:

Under vecka 31 kommer alla gravplatser inom Forshaga-Munkfors församling att besiktigas. Det är gravrättsinnehavarens ansvar att hålla gravplatsen i ordnat och värdigt skick. Om en grav är ovårdad kommer gravrättsinnehavaren att kontaktas.

Odling pågår!

Publicerad:

I sommar växer det blommor och grönsaker i pallkragarna bredvid Forshaga kyrkogård.

Renovering av fontän

Publicerad:

Idag påbörjas renoveringen av fontänen vid minneslunden på Forshaga kyrkogård. Den ska bland annat målas om och nya plattor ska läggas runt om. Under arbetet kommer inte bevattningen att påverkas.

Vi bygger om

Publicerad:

Nu är det dags för Munkfors församlingshems nedre plan att få sig ett lyft!