Forsheda barn- och ungdomsverksamhet

Välkommen till Forsheda församlingshem! Höstterminens grupper startar vecka 36!

Stor & liten
Måndagar kl. 9.30-11.30. Drop in från 9.30. Stor och liten är en öppen verksamhet för barn mellan 0-6 år i vuxens sällskap. Vi leker, ritar, pysslar och fikar. Gillar ni att fika och leka då är Stor & liten något för er. Ledare: Marlene Kolmodin Veman.

Minikul
Torsdagar kl. 15.00-16.30. För dig som är född 2020. För de som önskar kan vi i samråd med förskolan ordna så att vi hämtar ert/era barn direkt på förskolan kl. 14.40. Vi pysslar, leker, bakar och fikar. Ledare: Marlene Kolmodin Veman.
OBS! Anmäl ditt/dina barn till Minikul i formuläret nedan.

Kyrkis
Onsdagar kl.16.45-18. För barn födda 2019. Vi pysslar, leker, bakar och fikar. Ledare: Marlene Kolmodin Veman.
OBS! Anmäl ditt/dina barn till Kyrkis i formuläret nedan.

Miniminiorer
Onsdagar kl. 14-16.15. För dig som går i F-klass-årskurs 1. För de som önskar kan vi i samråd med skolan ordna så att vi hämtar ert/era barn på skolan kl. 13.40. Vi pysslar, leker, bakar och äter mellanmål tillsammans. Ledare: Marlene Kolmodin Veman.
OBS! Anmäl ditt/dina barn till Miniminiorerna i formuläret nedan.

Miniorer
Tisdagar kl. 14-16.30. För årskurs 2-3. Vi hämtar barnen vid skolan kl. 13.40 och går gemensamt till församlingshemmet innan dagens aktiviteter drar igång. Vi pysslar, spelar spel, bakar och äter mellanmål tillsammans. Ledare: Catrin Schurtenberger.
OBS! Anmäl ditt/dina barn till Miniorerna i formuläret nedan.

Juniorer

Måndagar kl. 14-16. För årskurs 4 till 6. Vi gör allt från att spela spel och pyssla till att lära oss baka och annat skoj. Här finns tid för att umgås och diskutera det som är viktigt för just dig. Ledare: Marlene Kolmodin Veman.
OBS! Anmäl ditt/dina barn till Juniorerna i formuläret nedan.

KU- Kyrkans ungdom
Tisdagar kl. 17.00-19.00. För årskurs 7 och uppåt. Vi lagar mat, spelar spel, samtalar och umgås. Ibland har vi läger och övernattningar. Ledare: Catrin Schurtenberger.
OBS! Anmäl ditt/dina barn till Kyrkans ungdom i formuläret nedan.

Har du frågor är du såklart välkommen att höra av dig till oss!

OBS! Fyll i ett formulär per barn. Jag anmäler mitt barn till: