Lyssna

Medhjälpare till Julbasaren sökes!

Jag vill hjälpa till på basaren!

Snart är det jul och som vanligt arrangerar Svenska kyrkan i Frankfurt am Main sin årliga julbasar under första adventshelgen (30 november och 1 december) och vi behöver din hjälp. Inget bidrag är för litet och alla är varmt välkomna att hjälpa till! Vi vill helst ha anmälan senast måndag den 23 november för att underlätta planeringen!

Via email till frankfurt@svenskakyrkan.se

Anmälan som medhjälpare vid julmarknaden 2024 Mellan lördag den 30 november och söndag den 1 december får du gärna markera flera pass per dag! Vi behöver även hjälp under vårt Luciafirande med liknande uppgifter. Julmarknad och Lucia är stora projekt med många frivilliga inblandade, därför behöver vi veta när du kan hjälpa oss. Välkommen att anmäla dig! Med vänliga hälsningar Svenska kyrkan i Frankfurt

Tänk på att det kan vara kallt ute och ta på dig varma kläder om du anmält att hjälpa oss under julbasar och lucia. En del av försäljningen är utomhus.

ÖPPETIDER

LÖRDAG 2 DECEMBER kl. 10-18