Anmälan konfirmation 2024/2025

Skicka din anmälan online.

Här anmäler du dig till konfirmation i Frösö, Sunne och Norderö församling 2024/2025. Med anledning av hastiga personalförändringar så ges möjlighet att välja mellan Hornsbergsgruppen och Sunnegruppen med vissa förändringar i upplägg för Hornsbergsgruppen. Mer information om det upplägget kommer i september. Läs mer på hemsidan.

Kryssa för den grupp du vill konfirmeras i.

Det är viktigt att vi får kontaktuppgifter till båda dina vårdnadshavare. Saknas en andra vårdnadshavare - skriv ett X i fälten för vårdnadshavare 2.

Bild ovanifrån på en dator, en kaffekopp, en hand som håller i en penna och en skrivbok.

Så behandlar Svenska kyrkan dina personuppgifter

Här får du veta var dina personuppgifter hämtas ifrån, hur vi använder dem och vilka rättigheter du har. Du får också veta vart du ska vända dig om du har frågor kring Svenska kyrkans hantering av personuppgifter.