Anteckningsblock, penna, tangentbord.

Förslagslåda

Det är tillsammans vi är kyrka. Vi vill gärna veta om du har tankar och idéer kring vår verksamhet och vår församling i stort.

Lämna en ”lapp” i vår digitala förslagslåda. Det kan vara allt ifrån en önskan om att få hjälpa till med något till en vision om kyrkans framtid. Eller så har du kanske något väldigt praktiskt och konkret förslag.

Du är naturligtvis anonym, men om du vill kunna bli kontaktad, så finns möjlighet att lämna dina kontaktuppgifter. Vi följer givetvis svensk lagstiftning vad gäller lagring av personuppgifter.

Välkommen med dina förslag!

Om du vill bli kontaktad fyller du i nedanstående uppgifter. Dina personuppgifter lagras bara under den tid ärendet är aktuellt. Vi följer svensk lag gällande lagring av personuppgifter.