JAG VILL ANMÄLA MIG TILL PROGRAMMET

Om du inte ser bekräftelsen i mejlen, kolla även i skräpposten.

Tid: 8 maj 2024 kl 18.00-20.00
Plats: Domkyrkan i Göteborg
Information: För deltagande krävs föranmälan och att kunna uppvisa legitimation vid entré. Föranmälan behöver skickas in senast kl 12 den 8 maj!

FN:s fredsbevarande roll i världen - vilka redskap finns? Medverkar gör bland andra Flaminia Minelli, chef i FN, Anders Kompass, tidigare FN-tjänsteman och Antje Jackelén, ärkebiskop emerita. Musik med Kristina Issa. Poesiuppläsning. Utställning i Domkyrkan 1-17 maj.

Arrangörer: Svenska kyrkan: Göteborgs Domkyrkoförsamling och Kultursamverkan Göteborgs stift samt Sensus studieförbund

Medverkande: Innerstaden Göteborg, Jonsereds herrgård Göteborgs universitet och Stiftelsen Torgny Segerstedts Minne.

Med stöd av Levande Historia i Göteborg och Bokmässan.

Jag samtycker till personuppgiftspolicy (www.svenskakyrkan.se/goteborgsdomkyrkopastorat/behandling-av-personuppgifter)