Foto: Birgitta Löwing Kiser

Göteborgs begravningssamfällighet söker administratör

Vi söker en administratör till vår begravningsexpedition som är belägen på Kvibergs kyrkogård. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Ansök snarast!

På begravningsexpeditionen blir du en i gänget som med stort engagemang och medkänsla ger alla som kontaktar oss god service och ett fint bemötande i ärenden som rör gravrättsinnehav och gravsättningar.

Du har mycket kontakt med anhöriga, huvudsakligen via telefon och mejl men också vid fysiska besök på expeditionen. Du möter dagligen anhöriga i situationer som kan vara känslosamma och ibland svåra, vilket kräver att du uppträder på ett professionellt och medkännande sätt.

Du hanterar gravrättsärenden, och upprättar gravbrev och minnesbrev, handlägger bokningar av kapell, gravvisningar och gravsättningar samt beställning av namnplaketter. Arbetet utförs i nära samarbete med begravningsbyråer.

Vi har flextidsavtal och möjlighet till distansarbete efter verksamhetens behov. Vi har också ett förmånligt friskvårdsavtal med möjlighet till träning på arbetstid från september till och med maj. Miljön på kyrkogården är fantastisk och väl lämpad för promenader. Du får trevliga kollegor och gott kaffe därtill!

Läs mer om tjänsten och våra kvalifikationskrav i vår annons på varbi.com: Vi söker en engagerad och empatisk administratör till vår expedition

Ansök snarast, vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 31 juli!