Här beskriver vi processen från första kontakten till start.
Förutsättningar och anslutning
Vi inleder anslutningsprocessen med ett samtal där vi går igenom ert nuläge och era behov. Vi presenterar de tjänster och system som Göteborgs stift kan erbjuda och kartlägger tillsammans vilka tjänster som är mest relevanta för er.
Offert och avtal
Utifrån kartläggningen upprättar vi en offert där vi beskriver tjänsternas innehåll och kostnader. Vid beslut att gå vidare tar vi fram ett avtalsförslag som innehåller:
• Anslutningsöverenskommelse: Beskriver avtalsparter och villkor.
• Allmänna och särskilda villkor: För tjänster och personuppgiftsbehandling.
Avtalet undertecknas av båda parter, och aktuella villkor finns alltid på Göteborgs stifts webbplats.
Start och uppföljning
När avtalet är klart planerar vi tillsammans för start. Det innebär bland annat att vi utser handläggare för tjänsteområdet hos oss och att ni utser kontaktperson hos er, att en tidsplan tas fram och ett upplägg som möter era behov presenteras. När vi sedan är i gång med vårt samarbete arbetar Göteborgs stift systematiskt med kvalitetssäkring för att ha hög kvalité på de tjänster vi erbjuder.