Ungdomskampanj
Konceptet syftar till att stärka unga människors existentiella och andliga hälsa. Med en egen EP ska Svenska kyrkan väcka ungas nyfikenhet och lotsa dem vidare till Svenska kyrkans nya digitala plattform #Själkänsla (under svenskakyrkan.se). Där får unga vuxna verktyg att stärka sin existentiella och andliga hälsa och hjälp att hitta vidare till kyrkans verksamheter och stöd. Du kan läsa mer om kampanjen och hitta material på Kornet .
Kampanjperioden är februari/mars 2025
Bidra här till gemensam budget senast den 13 januari 2025
Kyrkovalskampanj
Tillsammans skapar vi hög kännedom om kyrkovalet och förmedlar samtidigt en positiv bild av Svenska kyrkan. Kampanjen ska också bidra till att tydliggöra värdet av att vara medlem i Svenska kyrkan, i linje med arbetet kring en närvarande och synlig kyrka. Du kan läsa mer om kampanjen och hitta material på Kornet.
Kampanjperioden är 8-21 sep 2025
Bidra här till gemensam budget senast den 13 januari 2025.
Julkampanj
Syftar till att sprida glädje och gemenskap under julhelgen och påminna om att kyrkan finns för människor på olika sätt under julen. Budskapet är att julen kommer till alla och att kyrkan kan bidra med värme, hopp och gemenskap. Du kan läsa mer om kampanjen och hitta material på Kornet .
Kampanjperioden är 24 nov - 24 dec 2025
Bidra här till gemensam budget senast den 13 januari 2025.