Foto: Daniel Hultenmo

Gratis inträde till Kvalitetsmässan

Nyhet Publicerad Ändrad

För andra gången medverkar Svenska kyrkan på Kvalitetsmässan. Vi erbjuder flera seminarier om bland annat socialt arbete och demokrati. Utnyttja möjligheten att besöka mässan gratis. 21-23 november 2023, Svenska Mässan

Kvalitetsmässan är Europas ledande konferens- och fackmässa om verksamhets- och samhällsutveckling och den hålls vartannat år. Svenska kyrkan är med som partner och bidrar med flera olika seminarier om socialt arbete, identitet, demokrati och ledarskap. Hela programmet är ännu inte klart men biskop Susanne Rappmann, tidigare ärkebiskop Antje Jackelén och Centerpartiets före detta partiledare Annie Lööf finns bland dem som kommer att medverka i våra seminarier.

Det är också Kvalitetsmässan som delar ut Götapriset, ett pris som går till Sveriges bästa utvecklingsprojekt. Götariset är öppet för alla kategorier av utförare – offentliga, privata eller idéburna, vilket innebär att församlingar kan nominera sig. Det kan vara stora och övergripande utvecklingsprojekt eller vardagsförbättringar. Årets pristagare tillkännages under mässan. Information om när det går att nominera till Götapriset när det delas ut igen 2025 kommer senare.

Då Svenska kyrkan är partner till mässan får anställda, ideella och förtroendevalda inom Svenska kyrkan besöka mässan kostnadsfritt.

För att utnyttja erbjudandet gäller denna kod: KM23FRI

Koden löses in på följande sida:  www.kvalitetsmassan.se/entrebiljett

Det finns fortfarande möjlighet att ställa ut under mässan. För att få 1000 kr rabatt på konferensavgiften oavsett val av antal dagar gäller denna kod: km23utstallare

Länk för att lösa in koden: www.kvalitetsmassan.se/anmalan

Information om hela Svenska kyrkans program kommer att publiceras så fort det är klart.