Foto: Kristin Lidell Ikon

Rabatterade entrébiljetter och seminariekort till Bokmässan 2024. Passa på att beställa!

Nyhet Publicerad Ändrad

Beställ senast 10 september för att få rabatt. Entrébiljetterna gäller valfri dag till alla utställningshallar och Se människan. För seminarier krävs seminariekort torsdag - lördag. Enstaka rabatterade entrébiljetter kommer även att säljas i Domkyrkan, Göteborg, med start i augusti.

Bindande anmälan för entrébiljetter respektive seminariekort och guldkort till Bokmässan 26 - 29 september 2024. Samtliga priser inkl. moms.

ENTRÉBILJETTER

Biljetterna gäller som entré till utställningshallarna där du finner Se människan-scenen.

Biljetterna beställs hos Göteborgs stift och postas under augusti eller september till den adress ni har uppgivit i anmälan. Därefter skickas faktura.

Specialpris: valfri dag 120 kr.
Ordinarie pris: torsdag, fredag 295 kr/dag, lördag, söndag 245 kr/dag (söndag ingår även samtliga seminarier i entrébiljetten).

Via denna länk beställer ni entrébiljetter till Bokmässan till specialpris. Minimum för köp är fem biljetter. Pris 120 kr/biljett.

SEMINARIEKORT OCH GULDKORT

I seminarieprogrammet möts författare, debattörer, journalister, forskare och många andra i unika samtal med fokus på aktuell utgivning, läsning, litteratur och vår samtid. Seminarieprogrammet äger rum på våning 2 i Svenska Mässan, i lugna salar en bit bort från det myllrande mässgolvet.
På söndagen ingår samtliga seminarier i entrébiljetten.

Fram till 30 april kan du boka seminariekort och guldkortdirekt direkt hos Bokmässan till Early Bird-priser som är ännu lägre än nedanstående! Länk finns här.

Därefter beställs korten hos Göteborgs stift och postas under augusti eller september till den adress ni har uppgivit i anmälan. Därefter skickas faktura.

SEMINARIEKORT VUXEN
– Torsdag 1 556 (Ord. pris 1 945 kr)
– Fredag 1 556 kr (Ord. pris 1 945 kr)
– Lördag 676 kr (Ord. pris 845 kr)

Priset inkluderar entré till Bokmässan, möjlighet att gå på samtliga seminarier given dag samt tillgång till utställning och samtliga scen- och monterprogram given dag.

– Söndag: räcker med entrébiljett 120 kr, seminarier ingår.

GULDKORT
Guldkortet är ett 4-dagarskort för dig som vill ha tillgång till hela upplevelsen på Bokmässan!
Pris: 2 796 kr (Ord. pris 3 495)

Priset inkluderar entré till Bokmässan alla fyra dagar, möjlighet att gå på samtliga seminarier, tillgång till utställning och samtliga scen- och monterprogram, tillgång till en exklusiv Guldlounge, Bokmässekassen med utvalt innehåll, inbjudan till ett frukostmingel med hemlig gäst, inbjudan till exklusivt förmingel till programsläppet, specialkurerade nyhetsbrev.

Länk för att beställa seminariekort och guldkort till specialpris hos Svenska kyrkan kommer snart att finnas här. Möjligt fram tills 10 september.

Skicka in din beställning senast 10 september.
Obs! Inga anmälningar tas emot efter detta datum.

UNGDOMAR OCH STUDENTER
Speciella ungdomsbiljetter för dig mellan 7 och 18 år och studentbiljetter  köper du direkt på Bokmässans egen sida här.

Från augusti säljs entrébiljetterna även i Domkyrkan, Göteborg, där all betalning görs med Swish. Där kan du köpa enstaka biljetter.