En vit landsbygdskyrka bland lummiga träd.
Foto: Mikael Svensson

Inbjudan att delta i sommarkampanjen 2024

Nyhet Publicerad Ändrad

Var en del av Svenska kyrkans sommarkampanj om sommarkyrkor och kyrkan som utflyktsmål! Under perioden 24 juni - 4 augusti 2024 strävar vi efter att väcka nyfikenhet och sprida kunskap om sommarkyrkan och appen Kyrkguiden. Nu har du möjlighet att bidra till kampanjen genom gemensam kampanjbudget eller genom att använda kampanjen i egen regi. Bidra till gemensam budget senast den 31 maj.

Kampanjmaterialet är redan framtaget och redo att användas! Du kan enkelt genomföra kampanjen i egen regi med material som du hittar på Kornet eller ansluta via gemensam budget. Det enklaste och mest kostnadseffektiva är att gå samman i gemensam budget, utan extra kostnader. Detta säkerställer också att vi inte trissar upp priserna när vi köper annonsplatser under samma period.

Bidra här till gemensam budget senast den 31 maj 2024.

Vill du veta mer?

Om du har frågor eller vill ha mer information om hur du kan delta i sommarkampanjen, är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi ser fram emot att samarbeta med dig för att göra sommarkampanjen 2024 till en framgång!

Andreas Karlsson

Göteborgs stift

Kommunikatör, Församlingsstödsenheten

Mer om Andreas Karlsson

Arbetar deltid och är primärt tillgänglig onsdagar, via e-post och teams.