Måndagsskoj i Pastoratsgården

Måndagsskoj i Pastoratsgården i Källby vänder sig till barn i förskoleklass upp till årskurs 2. Träffarna äger rum måndagar kl. 13:30-15:15. Höstterminen startar vecka 36!

Denna gruppen är tyvärr full. Genom att anmäla ditt barn via anmälningsforumläret placerar vi ditt barn på gruppens väntelista. Vi kontaktar dig om det blir en plats ledig under terminen.

Måndagsskoj i Pastoratsgården i Källby vänder sig till barn i förskoleklass upp till årskurs 2. Vi sjunger, spelar, pysslar, bakar, leker, fikar och lyssnar på berättelser ur Bibeln.
Vi hämtar barnen vid skolan och följer med tillbaka till fritids vid behov.

Plats: Pastoratsgården i Källby
Dag: Måndagar kl. 13:30-15:15

I anmälningsformuläret nedan kan du lämna din intresseanmälan.

Här fyller du i uppgifter om dig och ditt barn. Det krävs minst 5 anmälda deltagare för att en gruppen ska startas. Inom kort kommer du att få en bekräftelse om ditt barn erbjuds en plats i verksamheten eller om ditt barn erbjuds att bli placerad i kö om verksamheten redan är full. Genom att fylla i detta anmälningsformulär är det alltså inte säkert att ditt barn har en plats i önskad verksamhet.

Jenny Persson

Konfirmandansvarig, Konfirmandledare, Församlingspedagog, Götene pastorat