Foto: Sven-Erik Falk

Mötesplatser

Här hittar du information om mötesplatser, verksamheter och aktiviteter.

Kyrkans dagträff

Kyrkans dagträff är en mötesplats i Götene församlingshem på måndagar med gemenskap, fika, aktiviteter, andakt och lunch.

Tisdagscafé i Hangelösa kyrka

Tisdagscafé i Hangelösa kyrka är en mötesplats med gemenskap, andakt och fika.

KOM IN

KOM IN är en öppen mötesplats i Sils församlingshem på torsdagar och i Brunnskyrkan i Lundsbrunn på fredagar.

Kyrklunch med andakt

Kyrklunch med andakt är en mötesplats med gemenskap, lunchservering och andakt som hålls på torsdagar i Pastoratsgården i Källby.

Handarbetscafé

Handarbetscafé i församlingshemmet Sil är en mötesplats fylld med gemenskap, fika och skaparglädje.

Öppet hus Götene

Öppet hus

Öppet hus är en mötesplats för familjer. Träffarna äger rum varannan vecka i Götene församlingshem och varannan vecka i Brunnskyrkan i Lundsbrunn. Höstterminen startar vecka 36!

Torsdagskvällar

Torsdagskvällar i Forshem är en mötesplats för alla åldrar som arrangeras några gånger under våren och hösten i Folkets hus i Hällekis och i Forshems församlingshem.

Lundsbrunnsfredag

Lundsbrunnsfredag är en mötesplats för barn och familjer. Träffarna äger rum fredagar kl. 14:00-17:00. Höstterminen startar vecka 36!

Andliga förebilder

Kursen Andliga förebilder med Håkan Brattgård hålls en måndag i månaden i Götene församlingshem.

Bibelstudier

Bibelstudier och samtal med Håkan Brattgård arrangeras en måndag i månaden i Götene församlingshem.

Så behandlar Svenska kyrkan Götene pastorat personuppgifter