Foto: Unsplash

Mötesplatser

Gustavsberg-Ingarö församling har flera olika grupper och mötesplatser där vuxna kan träffas, samtala, skapa och mycket mer.

I församlingshemmen på Ingarö och i Gustavsberg fylls husen av aktiviteter och grupper under många av veckans timmar. Församlingshemmen är mötesplats för alla åldrar, gudstjänster, körer, trivselträffar, vuxengrupper och mycket mer.

Vill du göra mer finns möjligheten att engagera sig som volontär. Som volontär träffar du nya människor - men framförallt gör du en insats för någon annan. Här finns plats för nya medarbetare i alla åldrar, från olika kulturer och med olika erfarenheter.

Trädgårdsgruppen

Tycker du om att påta i trädgård, och vill odla både grönsaker och blommor och gemenskap?

En grupp människor sitter i en liten ring och samtalar.

Katekumenatet - samtal om tro och liv

Längtar du efter gemenskap och vill lära dig mer om kristen tro?

Torsdagsträffen

Välkommen till torsdagsträffen, vi ses varje torsdag kl 11.00.

Någon skär upp en brödlimpa.

Volontär

Vill du ha en uppgift? Vill du lära dig något nytt? Träffa nya människor och framförallt – göra något för andra? Att vara volontär i Gustavsberg-Ingarö församling handlar om just det.