Assisi-grupperna

Följ med på en resa i pilgrimens tecken! Att vara pilgrim innebär att upptäcka och tala om allt mellan himmel och jord medan man är på väg någonstans. Tillsammans gör vi vandringar både i det inre och i det yttre. Vi avslutar med en vecka i Assisi, där vi får pilgrimsvandra i helgonens fotspår.

Uppstartsgudstjänst

Starten för alla konfirmationsgrupper är tillsammans i en gemensam gudstjänst i på Kyrkcentrum söndagen den 22 september kl. 16.00.

Anmälan

Du anmäler dig genom att klicka på ett av konfirmationsalternativen längst ner på denna sida och klicka sen på den blå knappen med texten INTRESSEANMÄLAN. (På din smartphone finner du denna knappt ”svävande” i nederkant hela tiden.)

Assisi - påsk

När?
Varannan torsdag kl. 16.30-19 (udda veckor) i Kyrkcentrum.
Start 26 september.

Läger?
Upptaktsläger 18 – 20 oktober.
Assisi 12 – 19 april, 2025.
Kostnad: 6000 kr för resa, kost och logi. En anmälningsavgift på 500 kr betalas när man fått ett mail om att man har fått plats i gruppen.

4 maj 2025.

Assisi - sommar (gruppen är full!)

när?
Varannan torsdag kl. 16.30-19 (jämna veckor) i Kyrkcentrum.
Start 3 oktober.

Läger?
Upptaktsläger 15 – 17 november.
Assisi 13 – 20 juni, 2025.

22 juni 2025.