Gotland

Välkommen till en gemenskap där du får lära känna både dig själv och andra bättre. Vi utforskar och samtalar om bland annat: Vem är jag? Vem är Gud? Jul, påsk, kärlek och vänskap. Vi avslutar med att åka på ett läger till Gotland – de 100 kyrkornas ö där vi får uppleva vad ön har att erbjuda.

Uppstartsgudstjänst

Starten för alla konfirmationsgrupper är tillsammans i en gemensam gudstjänst i på Kyrkcentrum söndagen den 22 september kl. 16.00.

Anmälan

Du anmäler dig genom att klicka på ett av konfirmationsalternativen längst ner på denna sida och klicka sen på den blå knappen med texten INTRESSEANMÄLAN. (På din smartphone finner du denna knappt ”svävande” i nederkant hela tiden.)

Gotland

När?
Varannan tisdag (jämna veckor) kl. 16.30-19.00 i Kyrkcentrum.
Start 1 oktober.

Läger?
Upptaktsläger 8 – 10 november.
Läger till Gotland 28 maj – 1 juni, 2025.
Kostnad: 3000 kr för resa, kost och logi. En anmälningsavgift på 500 kr betalas när man fått ett mail om att man har fått plats i gruppen.

8 juni 2025.